2010. március 10., szerda

áá ezt nem hiszem el!!

sziasztok!

oylan szomorú vagyok..:S
nem tetszik a fejezet? vagy mi történt?
mert látom h mikor feltettem a fejezetet akkor **94 látogató volt..
mostmeg már több mint **60:S
és mégis csak egyetlen egy megjegyzést kaptam amit nagyon köszönök:S
de 38 rendszeres olvasóval talán elvárható egy komitól több...tudom h nagyon rég nem volt friss..de akkor is..ha azt nézitek kb. 10 óra alatt több mint 60-an és így is csak 1 komii.:SS
szóval nagyon nagyon nagyon rosszul esik:SS:'(


emiatt ha nem kapok min. 10 komit a fejezethez nem teszem fel a másik részét, ahol minden kiderül!!
és higyjétek el h megteszem..


nah ennyit akartam..

sziasztok,
egy elkeseredett író..

10 megjegyzés:

  1. Elolvastam a fejezeted. Nagyon vártam, hogy jöjjön a következő, befejező rész, mivel mondtad, hogy nem akarod tovább folytatni ihlethiány miatt. Vártam, de komolyan mondom... most ne bántódj meg, de csalódtam. Inkább el sem olvastam volna, mert az, hogy Selenát megölted, eléggé brutálisan, semmi értelmét nem látom, hogy hogyan kapcsolódott ez most a történethez és mégis hogyan jutott ez eszedbe. Sajnálom, hogy így írtad meg a végét. A másik dolog meg sztem nem jogos a kommentkövetelésed. Talán mások is vannak így, hogy nem tetszett nekik a befejezés, másrészt elég sok idő telt el az megígért vasárnapot követően, hogy felkerül az új fejezet. Elhiszem, hogy rosszul esik... nekem is, ha nem írnak, de szerintem itt nekünk van jogunk háborogni. Köszönöm az eddigi fejezeteket, amiket olvashattam tőled, és remélem, hogy egyszer belefogsz egy másikba, mert amúgy jól írsz, tetszett a fogalmazásod, de most kicsit csalódott vagyok. Nem akartalak semmivel megbántani, amit mondtam, de most ezt éreztem, és le akartam írni.

    Kriszti

    VálaszTörlés
  2. én szeretném, hogy folytasd és nagyon sajnálom, hogy nem írtam kommit, de eléggé lesokkoltál
    kíváncsi vagyok a végére
    remélem sietsz:)

    VálaszTörlés
  3. Szia én most kezdtem el olvasni ,de ez magrázzó nagyon .
    És még a lány múltbéli családját sem tudta.
    Nekem a befejező 2/1 nem nagyon tetszett:(
    Miért nem lehetett happy end?
    Na mind1 attól még nagyon jó volt:D

    VálaszTörlés
  4. Kriszti: tudom igazatok van..:S de a friss azért késett mert tüdőgyulladásom lett:S sőt még most is az van.:S elvileg csak feküdnöm lehetne..:S
    viszont engem nem csak a pozitív kritika érdekel. ezt a HSZ-t is szivesen olvasom, mert érdekel róla a véleményetek:)


    pusszy: igen..szerintem mindenki így van ezzel.XD
    Névtelen: nah most nem értelek.XD
    egyszer azt írod h nem tetszik a végén meg mégis azt h tetszik?XDXD


    LÁNYOK! nagy valószínűsége van annak, h boldogabban fog véget érni a történet:D

    mivel nem döntöttem el semmit sem.

    azért két részben kaptátok meg, h megnézzem milyen visszajelzések vannak a 2/1-hez:D
    és mivel olyan megjegyzéseket kaptam amilyeneket..
    ezért úgy döntöttem, h....
    ....majd csak a köviben tudjátok meg h döntöttem.XDXD

    VálaszTörlés
  5. Bocsi!
    Nagyon tetszett, de nem akarom, hogy vége legyen ezzel a törinek!!!
    :)
    Puszi Eszter

    VálaszTörlés
  6. nagyon jo kivancsi vagyok a vegere es en nem akartam volna h befejezd a blogod hisz nagyon tetszett nekem es sajnalom

    VálaszTörlés
  7. Tisztelt Blogíró!

    Elnézést kérünk a zavarásért,főleg azért hogy spamelünk a blogodban csak ezzel a kis levéllel szeretnénk felhívni a figyelmünket magunkra. Igyekszünk úgy körlevelezni, hogy mindenhova egyszer írjunk, ha másodszor is előfordult szíves elnézésedet kérjük és nyugodtan szólj ránk!

    A blogunk szeretné kultbloggá kinőni magát, ami tudjuk kemény munka, de 8 igencsak aktív szerkesztő van rajta az ügyön, a blog napi szinten frissül!

    Különböző stílusban, különböző témákról írnak, így mindenki megtalálja a helyét és önmagát, színessé válik a cikk kavalkád, hiszen nem mind vagyunk egy véleményen (ezért sok vita cikk is születik).

    Ha megnyertük a tetszésedet gyere bátran, légy folyamatos olvasó és terjessz minket!

    Témék dióhéjban: Zene, film, könyv , ajánlók, művészek, költők írók, orvosi cikkek, mutációk, betegségek, életmód-tanácsadás, kutatások, horror és még ezoterika,okkultizmus, filozófia, érdekességek és Istenkeresés is megállja a helyét (normális keretek közt). Ezek mellett a készítők vicces képregényekkel is szolgálnak.

    Szeretnénk alternatív fiatalok körében elterjedni és jóra és hasznosra tanítani őket. Nem támogatjuk az öngyilkosságot és semmilyen önpusztító cselekményt. Nem buzdítunk senkit sátánizmusra (bár volt róla szó, de csak ismeretterjesztő cikként) ,a témák az írók saját kedvenceiből és érdeklődési köréből áll csupán amit próbálnak minél kevésbé negatívabb kontextusban előadni.

    Gyere és less meg miket, ha zavartunk pedig még egyszer elnézést, nem fordul elő többet! Üdvözlettel a:

    M.A csapata

    VálaszTörlés
  8. Létszi legyen hamar friss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. létszi rakd fel az uccsó részt!!!!!!

    VálaszTörlés