2010. március 10., szerda

Bejező 2/1

Sziasztok!

Bocsi, hogy ennyire megváratlak titeket..
Mindig bajban voltam a határidőkkel.XD
Épp ezért enm mondok semmit, hogy mikor jöhet a 2. része.:D

Na jó olvasást!:D

UI.: ez egy felcsigázó fejezet..bocsi ha kissé brutális lett néhol:S




(Narrátor szemszög)

3 év múlva…


A Forks-i temetőben járunk. Sok régi és friss sír található meg itt. Épp a 3. elhalálozási évfordulója van annak, hogy főhősnőnk Selena nagy kínok között meghalt.
Az országos újságok címlapjára is kikerült ez a megrázó esemény.
Hiszen nem szokásos módon lépte át a menny kapuját. Az főcímek mindig egy-két szóból álltak.

MEGHALT!

MI TÖRTÉNT?

KI TEHETTE?


,, Soha életemben nem találkoztam még ilyen halálesettel. Amerika összes híres rendőre, nyomozója a Forks-ban történt különös halállal foglalkozott, hogy megtalálja a gyilkost, ám így 2 évnyi keresés után sem találtunk használható nyomot.
Szerencsétlen lányon több harapás-szerű sérülések voltak. De ami ettől is brutálisabb, az volt, hogy felvágták a hasát, és kiszedték a gyomrát. Az okot és a tettest és a halál tényleges okát, még ma sem tudjuk megállapítani. Vannak akik szerint valami természetfeletti végzett a lánnyal, ám vannak akik szerint csak rosszkor volt rosszhelyen. Az igazság viszont az, hogy nem vagyunk teljesen biztosak a test kilétében.”- nyilatkozta megrettenve egy éve a New York-i rendőrőrs vezetője, Nicolas Marsall.





(Edward szemszög)

3 éve, hogy elment. Itt hagyott mindenkit, akit szeretett és akik viszont szerették, csak azért, mert nem értünk oda időben. Alice azóta is magát hibáztatja, mert legjobb barátnője meghalt. Pedig megmondtam neki, hogy nem ő tehet róla.
Azóta a nap óta átkozza a képességét. Nem érti, hogy miért ezt kapta meg, ha nem segíthetett azon akit a világon Jasper után a legjobban szeretett.



De erről az egészről igazán egyikünk sem tehetett.
Nem tudhattuk, hogy mi is ő igazából. Mr. Putt-ra sem gyanakodhattunk. Hisz nagyon jól titkolta a valódi lényét.


Az élet legrosszabb dolga, az hogy akkor jövünk rá, hogy mink van, vagy lehetett volna. Amikor már elvesztettük.
Ez történt velem is…
Miért nem ismertem be magamnak hamarabb a nyilvánvalót?
Miért nem ismertem be, hogy szeretem?!


Ha megtettem volna, akkor talán még mindig élhetne…Megvédhettem volna. Vagy hihettem volna a rosszmegérzésemnek. Ami reggel fogott el. Akkor nem tudtam, hogy mitől volt, de most már tudom.
Sajnálom, sajnálom, hogy nem hittem magamban…

13 megjegyzés:

  1. basszus ez nagyon durva! tök jó siess!!!!! PuxLyly

    VálaszTörlés
  2. Helló! Iszonyat jó ! gratulálok! Siess a folytatással!:P (K)

    VálaszTörlés
  3. Szija!
    Most találtam rá a blogodra. Én is voltam ilyen helyzetbe hogy nem volt komi..ahogy elolvastam az egészet nagyon jól kitaláltad a történetet..és kár hogy Sel meghalt..és kár hogy abbahagyod..
    é most fejeztem be az én fanfictionomet csekkold ha gondolod:
    www.vampirebella-fanfic.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Szija Noni vagyok!
    És elnézést kérek ogy eddig nem írtam neked..már nagyon bánom..de akkor most így utólag írok neked:
    Kár hogy Sel meghalt...és nem gondoltam volna..és jó a történet is .és mellesleg nincs hiány az izgalomban sem.
    Nekem nagyon tetszik
    Puszii.

    VálaszTörlés
  5. köszönöm a dícséreteket:)

    VálaszTörlés
  6. helló!
    Tudom, hogy nem akarod már írni, de sztem jobb lett volna ha nem hal meg és tovább csigázod az idegeinket! Na mind1...Ezek ellenére jó lett ez a feji is.
    Pusz!

    VálaszTörlés
  7. oks..XD
    köszii azért:)
    puszii

    VálaszTörlés
  8. Szia most olvastam a történeted
    nagyon tetszik
    Mindenképpen folytasd!
    Puss: Licsy

    VálaszTörlés
  9. Hali.
    Most találtam rá a blogodra.... és annyira kár hogy abbahagyod!!!! Na mind1 pedig annyira sajnálom. Siess a kövivel, nagyon várom. Pusziiiiii: Avokádó

    VálaszTörlés
  10. Nagyon várom a végét!!! Ha lehet még most hétvégén tedd már fel!!!!!! LÉTSZIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  11. Kár hogy vége sajnálom . Mik ezek a rossz érzések a történettel kapcsolat , ami elfogy két értelmű érzések végül is ki a gyilkos ? Remélem meg lakol a szörnyeteg !!!!

    Pusszy Krisztin95 (L)

    VálaszTörlés
  12. Tyűűűűűha, ez nagyon jó lett. Kár hogy vége, annyira sajnálom. :( Borzalmasan jól írsz, remélem még olvashatok tőled. Igaz,hogy most találtam rá a blogodra de akkor is ez egyszerűen fantastikus. Siess az uccsóval kérlek. Bimbó

    VálaszTörlés